poniedziałek, 14 listopada 2011

Wygrane Candy i wyroznienie :-)

To byl mily weekend, a to za sprawa dwoch przesympatycznych dziewczyn, ktore tak jak ja prowadza swoje blogi o szyciu.
Pierwsza mila niespodzianka spotkala mnie w sobote, kiedy dowiedzialam sie, ze wygralam pierwsze w swoim zyciu Candy. Zobaczcie co idzie do mnie poczta od Eli z bloga : www.http://czarymaryzmaterialu.blogspot.com/


Druga przesympatyczna niespodzianka spotkala mnie w niedziele, kiedy to dowiedzialam sie, ze dostalam wyroznienie od Agea : www. http://agea-happiness.blogspot.com/2011/11/tilda-i-wyroznienie.html


Dziekuje bardzo i strasznie mi milo, bo nie spodziewalam sie, ze komus z tak wielu blogow moj moze przypasc do gustu :-)

Wiem, ze gdy sie otrzymuje wyroznienie to trzeba je przekazac dalej, ale dla mnie stanowi to nie lada problem, bo jak tu przyznac 15 wyroznien, jak podziwia sie cala mase tworczej i pieknej pracy tak wielu dziewczyn z blogow?  Dlatego to wyroznienie zostaje u mnie i przyznaje je wszystkim tym do ktorych zagladam i podziwiam, a takze tym, ktorzy zostawiaja cieple i motywujace slowa na moim blogu

Warunkiem jest takze napisanie w 7 slowach czegos o sobie. Tego bloga zalozylam aby pisac o szyciu i swoich pasjach, jestem zwyczajna dziewczyna z sasiedztwa, przygotowuje sie do waznej roli jaka jest bycie mama, a nastapi to juz za pare dni. Kocham i jestem kochana, mam cudownego meza w ktorym mam  niesamowite wsparcie! Uwielbiam eksperymentowac w kuchni, co tydzien powstaje w moim laboratorium jakas nowa potrawa, kiedys chcialam nawet zalozyc bloga o gotowaniu, ale jednak szycie jest blizsze mej duszy. Mieszkam w uroczym miejscu na ziemi i mam dwie super siostry Irene i Magdalene, dziela nas wprawdzie od siebie spore ilosci km, ale jak sie spotkamy to nie mozemy sie nagadac!

Sama tez zrobilam dla siebie przyjemnosc i uszylam poduszeczke na szpileczki i igly, no bo jak to krawcowa bez takiego osprzetu ;-)?


3 komentarze:

  1. Gratulacje wygranej wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również wpadłam pogratulować :)
    Pozdrawiam i udanego wieczorku zyczę

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sie cieszę że babeczka przypadla do gustu :) Moje dzieci pochlaniaja ją błyskawicznie!!

    OdpowiedzUsuń