poniedziałek, 28 marca 2011

Tym razem bluzka już na modelce

Madzia w końcu do mnie dojechała. Bluzką była zauroczona. Przez weekend przekopała wszystkie moje "Burdy" i wyszukała dla siebie kilka fasonów do uszycia, także już wiem co mam dalej szyć. Prace będę pokazywała w trakcie szycia. Oto pierwsza z nich :
Muszę powiedzieć, że na moją siostrę dobrze się szyje, bo na nią wszystko pasuje. Nosi rozmiar 38, więc wystarczy abym zrobiła wykrój w rozmiarze 40 i już nie nadaję na szwy. Po uszyciu wszystko leży jak ulał! :-)

4 komentarze:

  1. Mmmmm słodka bluzeczka. Fason uroczy ale te groszki - coś cudnego :) Siostra bardzo fajnie w niej wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje:) Bluzeczka wyszła Ci urocza,taka dziewczęca.Czasam też korzystam z burd,ale jeśli chodzi o ubrania to szyje je rzadko,jakoś nie mam do nich cierpliwości ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń